Komputery a sklepy sieciowe

Kategoria: O komputerach, Pozycjonowanie

Sklepów komputerowych jest naprawdę bardzo dużo, czy to stacjonarnych, czy internetowych, lecz ich konkurencyjność względem klientów różni się zasadniczo. Duże sklepy sieciowe, markety bądź centra handlowe nie mają, aż tak zaawansowanego asortymentowo podejścia do klienta jak wyspecjalizowane sklepy tylko z komputerami, ale duże sieci handlowe mogą sobie pozwolić na spore obniżki cenowe. Spowodowane jest to ich masowym podejściem do sprzedaży artykułów, różnymi promocjami i bonifikatami dla klientów, mających przyciągnąć i zainteresować nową grupę nabywców.

Z kolei małe sklepy mające spore koszty, czy to lokalowe, czy osobowe nie mogą sobie pozwolić na taki luksus, choć zdarzają się i tam atrakcyjnie cenowo promocje na całe komputery lub ich części. Niemniej jednak niska cena komputera Nie świadczy o jego atrakcyjności, jego nowoczesności i tym, co chciałby mieć użytkownik na indywidualne potrzeby, ponieważ w sklepach sieciowych sprzedawane są gotowe, najbardziej popularne i uniwersalne zestawy komputerowe.

Napisz odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc skomentować.