Podstawowe kategorie stron internetowych

Kategoria: O domanach, Pozycjonowanie

Strony internetowe dzielą się na podstawowe kategorie:
• Online Storefront czyli sklepy on-line – to witryny pozwalające na dokonywanie transakcji w zakresie handlu poprzez Internet. Sprzedający zamieszcza ofertę sprzedaży produktu oraz udostępnia możliwości jego zakupu, kupujący natomiast ma wybór dotyczący danej oferty, produktu czy ceny. Dzięki dostępowi do Internetu, może on zamówić wybrany produkt lub usługę, wypełniając na stronie sklepu odpowiedni formularz
• Internet Presence Sites – są to witryny demonstrujące obecność firmy w sieci. Najbardziej popularna forma, wykorzystywana przez przedsiębiorstwa. Dzięki niej, istnieje pełen dostęp do danych firmy i jej oferty potencjalnym klientom, którzy odsyłani są do takiej witryny za pomocą adresu URL. Dzielą się dodatkowo na pojedyncze strony reklamowe, witryny typu obraz oraz witryny informacyjne
• Content Sites – oferujące dostęp do informacji płatnych, wymagających opłaty od konsumenta lub sponsorowanych, bezpłatnych dla zainteresowanego internauty
• Searchable Databases, inaczej przeszukiwane bazy danych. Pozwalają firmom na zamieszczanie informacji o sobie za odpowiednią opłatą
• Mall Sites – centra handlowe, składają się z grupy sklepów
• Incentive Sites – strony motywujące do odwiedzin, oferując atrakcyjne produkty, zachęcające do wizyty
• Search Agents – wyszukiwarki, umożliwiają znalezienie poszukiwanych informacji na dany temat.

Napisz odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc skomentować.