Podział stron internetowych

Kategoria: O domanach, Pozycjonowanie

Strony internetowe dzielą się na kilka rodzajów, z których każdy dopasowywany jest indywidualnie do potrzeb. Są to: darmowe, komercyjne, autorskie, dedykowane oraz SaaS. Darmowe niestety oferują wolniejszą pomoc techniczną, mniejszą liczbę funkcjonalności, ograniczoną powierzchnię dysku ze skromnymi zabezpieczeniami. Pozostają bez domeny oraz są wyświetlane na nich reklamy. Komercyjne zawierają standardowe funkcje stron internetowych, a więc łatwość użytkowania, rzeczowe i aktualne informacje, szybkość działania, interaktywność.

Autorskie, jak sama nazwa wskazuje, są objęte ochroną prawa autorskiego. Natomiast jego funkcje, szablony, opcje dodatkowe pozostają w kwestii samego projektanta. Dedykowane dotyczą konkretnej branży, z nastawieniem na jej specyfikę i potrzeby zleceniodawcy, w zakresie oferty czy rozwiązań informatycznych. Każda oferta przedstawiana przez firmę jest indywidualnie dopasowana oraz oparta na własnym oprogramowaniu. SaaS czyli Software as a Sernice – usługa polegająca na zdalnym udostępnianiu oprogramowania przez Internet. Jej model użycza nie tylko aplikację, ale też umożliwia interakcję z nią poprzez interfejs przeglądarki.

Napisz odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc skomentować.