Remarketing

Kategoria: O internecie, Pozycjonowanie

Jak działa remarketing? Wbrew pozorom, w bardzo prosty sposób. Ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili witrynę już wcześniej. Można wyświetlać im specjalnie dostosowane reklamy na podstawie sekcji, które odwiedzili. Reklamy mogą się wyświetlać, gdy przeglądają oni inne witryny należące do sieci reklamowej lub szukają w sieci haseł związanych z konkretnymi produktami. Aby móc korzystać z tej możliwości, należy umieścić tag remarketingowy, krótki fragment kodu z AdWords, na wszystkich stronach witryny. Potem można utworzyć listy remarketingowe dla każdej ze swoich stron.

Tag umożliwia AdWords zapisywanie ich na liście najpopularniejszych. Podczas wizyty odwiedzającego taką witrynę, do listy remarketingowej dodawany jest identyfikator pliku Cookie. Kolejny etap, to stworzenie kampanii z dopasowanym przesłaniem, która wyświetlana będzie tylko osobom znajdującym się na liście. Tagi remarketingowe znajdują się na wszystkich stronach witryny, dlatego też można je podzielić na poszczególne grupy tematyczne odbiorców.

Napisz odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc skomentować.