Wartość marketingowa stron internetowych

Kategoria: O domanach, Pozycjonowanie

Strony internetowe można podzielić na kilka podstawowych kategorii, uwzględniając ich wartość marketingową:
• Wizytówki – najprostsza forma, zawierająca dane, kilka informacji i zdjęć danego podmiotu gospodarczego
• Foldery – multimedialne prezentacje. Ze względu na długi czas oczekiwania związanego z wgraniem zawartości, nie cieszą się zbyt dużym zainteresowaniem
• Serwisy – rozbudowana baza informacji o przedsiębiorstwie. Merytoryczne i konkretne dane, dotyczące produktu, profilu działania oraz samej firmy.
• Portale – niezliczone zasoby sieci, zawierające posegregowane informacje z łatwym i nieskomplikowanym do nich dotarciem
• Vortale – pełni funkcję przybliżoną do portali, ogranicza się jedynie do informacji z zakresu jednej, konkretnej dziedziny
• Inne – narzędzia promocji oraz wyszukiwania informacji, takie jak: intranet, sklepy internetowe i huby branżowe. Dzięki sklepom internetowym, do których dostęp ma każdy użytkownik, można zakupić interesujący go towar, natomiast intranet i huby są dostępne tylko dla wyselekcjonowanej grupy internautów.

Napisz odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc skomentować.